Elan: SA-01 Tarix: 07.03.2018
Gəncə Avro-Atlantik Məlumat Mərkəzi Avropa Birliyinin maliyyə dəstəyi və Almaniya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Cəmiyyətinin idarəciliyi ilə həyata keçirilən “Azərbaycanın Gəncə-Qazax və Gürcüstanın Kvemo-Kartli regionlarında sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqlar üçün yeni sosial xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı sərhəd bölgələri arasında əməkdaşlığın gücləndirilməsi” layihəsi çərçivəsində
Ofis menecer vəzifəsi üçün vakansiya elan edir.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Daxil olan zənglərin və elektron ünvana gələn məktubların, sorğuların vaxtında cavablandırılması, yönləndirilməsi, lazımi qeydlərin aparılması və aidiyyatı şəxslərə çatdırılması;
- Təşkilatdaxili kargüzarlıq işlərinin yerinə yetirilməsi;
- Ofis avadanlıqlarına mütəmadi olaraq nəzarət edilməsi;
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və lazımi yerə çatdırıması (faksla, poçtla, kuryerlə, elektron poçtla və s.);
- Təşkilata gələn qonaqların qarşılanması və yönləndirilməsi;
- Ofisin cari təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı lazımi işlərin görülməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə edilmiş digər vəzifə və tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Ali;
- İş təcrübəsi — Ofis meneceri kimi minimum 1 il;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərini mükəmməl bilmək;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı (Word, Excel, PowerPoint). Qrafik redaktor proqramlarında (Adobe Photoshop və Corel Draw) işləmə bacarığı arzu ediləndir;
- Yüksək ünsiyyət, idarəetmə, təşkilatçılıq və kollektivlə işləmək bacarıqları;
- İşə məsuliyyətli yanaşmaq, təmkinli davranmaq və stresə davamlılıq;
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi.
İş saatı: 09:00 -18:00
İş günləri: I-V günlər
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Ofis menecer” qeyd edərək CV-lərinizi 14 mart 2018-ci il tarixinədək euroatlanticcenter@gmail.com elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Yalnız sənədləri ilkin mərhələdən keçən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.